Mit csinálsz?!?!?! Medvét ragasztasz?…

… kérdezte a feleségem, pedig csak negyvendét.

Újabb tükörtörött Canon 40d. Az elsőhöz képest annyit változott a technológiám, hogy ahol letörött a tükör sarka, (ami egyúttal a forgástengelye is), ott marad egy szép, friss “kristályos” felületű törés. A letört darabkát előbb folyékony (nem gél) pillanatragasztóval rögzítettem az eredeti pozíciójában. Legjobb ragasztót neki, ami csak kapható. Ez jó volt, simán odaragadt az ujjam is. Levágtam róla a tükröt, aztán lenyesegettem a kicsurrant fölösleget, kicsit felérdesítettem a törés környékét a sniccerrel, aztán megkapta a rendes ragasztót (Uverapid A+B, ezúttal 5-ös, ami gyorsabban köt). Utána kb. 20 percig a levegőben kell tartani, folyamatosan változó szögállásban, hogy ne csorogjon rossz helyre.

1 nap múlva jön a nagy próba. A vázban egyébként 86000 expó volt  (EOSinfo-val kiiolvasva), így aztán kap egy új zárat is, ha már egyszer kibeleztem.

About canonrepair

Ruzsa János. Amatőr fotós, Canon DSLR váz. Amateur photographer. Canon DSLR user.
This entry was posted in 40d. Bookmark the permalink.

Opinion, question?