Magyar honlap – Hungarian site – http://camerarepair.hu/

Végre sikerült összeszednem magam, és elkészítettem a magyar nyelvű honlapot, ami a “hivatalos”. Azon megtalálod a javítások díjszabását, a cégem elérhetőségét, a vállalási feltételeket, illetve az itt közölt műszaki információk egy részét is. (www.canonrepair.hu domaint szerettem volna, de a Canon azt letiltatta.)

http://camerarepair.hu/

Here You find my “official” web site, with prices, address of my small (one man show) company, general conditions. The technical information from this site will be partially repeated in Hungarian language.

János

 

About canonrepair

Ruzsa János. Amatőr fotós, Canon DSLR váz. Amateur photographer. Canon DSLR user.
This entry was posted in General topics. Bookmark the permalink.

One Response to Magyar honlap – Hungarian site – http://camerarepair.hu/

  1. TeeCee says:

    Hát igen, a domainban nem szerepelhet eleve márka, pláne, ha megtévesztő lehet és hivatalos szervízre lehetne következtetni belőle. Én másik domainnel jártam így – persze utána eszembe jutott, így nem is tartottam rajta önszántamból semmit, majd lejár és nem újítom meg. C’est la vie. 😀

Opinion, question?

