WordPress – help! – szóval elkelne egy kis segítség…

I need some help for this blog-engine.

– How is it possible to re-organize the existing material, for example, if I would like to transfer a comment to another page?
– As the owner of this blog, is it possible to download it in mirror, to make a safe copy of it?
– How is it possible, to put the commnets in a reversed order, I mean newer first? There is a parameter for this, which has the value “0” now. What should I write instead of the “0”  to get the right order?

If You know the answer, drop me a mail, please!

 

Kicsit szenvedek ezzel a blogmotorral.
Ha valaki esetleg profi benne, írhatna egy mailt.
Konkrétan az oldal struktúráját szeretném átalakítani, vagyis hogy legyen külön váz, optika, hozzászólás oldal (ezt már elkezdtem, de kicsit kaotikus lett), illetve az eddigi hozzászólásokat szeretném átcsoportosítani.

Tehát szeretném megtartani a kategóriákat (lásd vázak típusa), de kellene az oldalfelosztás is.
Tulajdonosként le tudom pl tölteni az eddigi teljes tartalmat biztonsági másolatként a saját gépemre?

Nehogy valaki megpróbáljon rábeszélni valami másra. Ez amúgy teljesen jól működik, nem kidobni akarom, csak megérteni.

About canonrepair

Ruzsa János. Amatőr fotós, Canon DSLR váz. Amateur photographer. Canon DSLR user.
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

2 Responses to WordPress – help! – szóval elkelne egy kis segítség…

  1. canonrepair says:

    Maradnél ennél. Elértem a 10.000 megnyitást, ezt most azért nem dobnám el…
    Meg aztán én egy egyszerű, vérkonzervatív számítástechnikai őskövület vagyok. Ami működik, azt nem dobjuk ki, hanem javítjuk 🙂
    A kérdéseket ismered, várom a segítséget.
    Ja, még valami: eddig a főoldalon csak betekintő volt, most meg mindent odatesz, valamit elpiszkáltam.

  2. TeeCee :o) says:

    Hali!

    Mondtam egyszer, h segítek, pláne, ha nem SOS a dolog 😉
    Bár én inkább Drupal-t javasolnék, abban sokkal jobb vagyok, emlékeim szerint van valami wordpress-import hozzá…

Opinion, question?

