Tévedni emberi dolog…

… mondta a sündisznó, és lemászott a hajkeféről.

Korábbi bejegyzésben írtam a motortörött 5d vázról. Miután megjavítottam a szalagkábelét és működni kezdett a váz, felmerült, hogy mégiscsak meg kellene rendelni bele a korábban kinézett eredeti motort, azért a 98 USD-ért, plusz posta. (Hátha a 300d motorjából gyártott implantátum mégsem bírja a kiképzést.).

Itt az eredeti link, az 5d motorra:
CANON EOS 5D MIRROR MOTOR CHARGE UNIT NEW REPAIR PART
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&rt=nc&nma=true&item=390182674519&si=ejxDy3LJCYgATcqB%252FZ0e9gEsMuA%253D&viewitem=&sspagename=ADME%3AX%3AAAQ%3AUS%3A1123
Nos, ez már nem rendelhető, pedig eredetileg 10 darab volt belőle. Azt hittem, felrobbanok. Az egész neten nem lehet találni egyetlen darabot sem.

Itt pedig egy másik, ami 1d-hez való (ugyanannál a cégnél).
CANON EOS 1D Mark II IIN MIRROR MOTOR CHARGE UNIT NEW
http://cgi.ebay.com/CANON-EOS-1D-Mark-II-IIN-MIRROR-MOTOR-CHARGE-UNIT-NEW-/390279437270?pt=Digital_Camera_Accessories&hash=item5ade779bd6  
Ebből jelenleg 9 darab van, 1-et adtak el. (ami összesen ugye 10 darab).

 

Még érdekesebb, hogy a két fotó nem hasonlít, hanem azonos. Egyébként már annak idején gyanús volt, hogy bármennyire is fáradtan néztem én az előttem lévő motort, nem nagyon hasonlított a fotón lévőre, meg aztán a vázban lévő motoron csatlakozó volt, nem kellett forrasztani. Emiatt én akkor írtam is a cégnek, akik megnyugtattak, hogy biztosan az 5d motorja.
Hát ahogy a dolgok kinéznek, egyszerűen összecserélték.

Lehet, hogy mégsem olyan nagy baj, hogy nem rendeltem meg…
Bár érdekelne, hogy ilyenkor a PayPal simán visszautalja a pénzt, vagy mi van?

Itt van a teljes mirror box, gyönyörűen látszik rajta a motor is, meg a kábele a csatlakozóval.

(Egyébként a Canonnál nincs motor külön cikkszámon, csak teljes tükörakna egyben. Munkadíjjal kb. 100 ezer forint – de azt is elmondták, mivel már belenyúltam (konkrétan annyit mondtam, hogy láttam, a motor hajtóművének a tengelye törött el), a számla végértéke változhat.
És nem lefelé… A méltó büntetés ugyebár :))
Körmös, kukoricán térdepeltetés, inkvizíció, kerékbetörés. Még jó, hogy csak telefonon érdeklődtem.

About canonrepair

Ruzsa János. Amatőr fotós, Canon DSLR váz. Amateur photographer. Canon DSLR user.
This entry was posted in 5d. Bookmark the permalink.

Opinion, question?

